Basi curuk olan bu catlaktan yukariya dogru ilerlendi ve bir kulvara girildi. (Bora V+,VI). Bu kulvarin basi oldukca dar olmasi artcilari zorlarken tutamaklarin buyuk ve nispeten saglam olmasi isleri kolaylastirdi.(Bora, IV) Bir sonraki ip boyu kulvar iyice genisledi ve hizlica yukariya dogru yukselindi.(Cagatay, III,IV). Bu ip boyunda biraz yukseldikten sonra sola yan gecisi yapildi ve cimenlikli nispeten genis bir sete ulasildi(II,III). 20 m kadar dik ciktiktan sonra sola yukari dogu giden ince bir catlakla duvar uzerinde gorulen kapaklardan ikincisinin icine girildi.(cagatay,V VI-) Bu kapagin icinden kapagin uzerine ulasildiktan sonra yukaridaki genis fakat cok curuk sete cikmak icin dik olarak 10m kadar curuk bir yuzeyden timanildi.(IV)
Buradan saga doguru yan gecisle buyuk kulvarin icine girildi ve kulvarda uygun bir emniyet yeri bulunamadiginda burada 10-15 metre kadar hareketli istasyon sistemi kullanildi ve kulvarin kapandigi kovuga kadar tirmanildi.(Bora IV) Bu kovuktan direk yukari giden catlak sistemi yerine sagdaki catlaktaktan yukari tirmanip sonra sola yan gecis yapip bahsedilen catlak sistemine girildi. Bu catlakta rotayi ilk cikan Italyan ekibinin biraktigini dusundugumuz biri metal digeri ahsap iki sikke bulundu (ki metal olani ara emniyet malzemesi olarak kullanildi) (Bora VI+). Son ipi ise curuk olan bir kulvarda ilerlenildi. 30 m lik dikine bir tirmanistan sonra saga dogru ilerlenip sirta cikildi ve zirveye sirti takip edilerek ulasildi. |Daha yuksek cozunurluklu ve degisik acili fotograflar yazardan edinilebilinir.